Loading...
آمار
  • تعداد کالا: 1215
  • بازدید امروز: 136
  • بازدید دیروز: 1375
  • بازدید کل: 1808396

قوانین

نکات مربوط به خرید آنلاین و غیر حضوری :

بهترین و مطمئن ترین راه خرید به صورت حضوری میباشد تا بتوانید قطعات یا دستگاه خریداری شده را تست نمایید و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

لذا ارسال قطعات یا دستگاه با پیک یا پست شامل نکاتی میباشد که دانستن آنها الزامی است:

از آنجایی که قطعات الکترونیکی بسیار حساس هستند از جمله گوشی ، تبلت ،ال سی دی، تاچ ، مادربورد ، دوربین ، فلت و ... در حین ارسال با پیک یا پست ممکن است صدمات فیزیکی ( بر اثر ضربه و فشار  ) ببینند  و همچنین این امکان وجود دارد که زیر دست تعمیرکاران غیر حرفه ای حین نصب دچار ایراد شوند.

بنا به دلایل ذکر شده ، ایسوس تک مسئولیت خرابی فنی و فیزیکی قطعات یا دستگاه های ارسال شده را نمیپذیرد، 

اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد بهتر است آن را به صورت حضوری تحویل دهید و یا آن را با پیک یا پست ارسال نمایید تا قطعات مورد نیاز شما توسط تکنسینهای ایسوس تک تعویض گردد در این صورت قطعات تعویض شده یا تعمیر شده اگر دچار ایراد فنی شوند، دارای 7 روز مهلت مرجوعی میباشند. "به شرط آنکه عواملی مانند صدمه فیزیکی، استفاده نادرست،دستکاری توسط افراد، نوسان برق یا آب خوردگی نداشته باشد"

خرید ، تحویل و مرجوعی دستگاه و قطعات میبایست به صورت حضوری انجام گردد - هزینه ها و خسارتهای احتمالی جهت ارسال توسط پیک/پست/شخص آورنده، به عهده مشتری می باشد.

همچنین قبل از انجام خرید، با دقت موارد مورد نیاز خود را چک نمایید و یا با پشتیبانی ایسوس تک جهت بررسی بهتر ، اطلاعات لازم را دریافت نمایید لذا پس از خرید، بازگشت وجه مقدور نمیباشد.

و نکته آخر ، به علت نوسانات نرخ ارز، ممکن است برخی از کالاهای خریداری شده از سایت با تغییر قیمت همراه باشد،که در این صورت با شما تماس گرفته خواهد شد تا مبلغ نهایی با شما هماهنگ گردد. بهتر است قبل از خرید،قیمت روز کالای مورد نظر را از ایسوس تک استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

نکات مربوط به ارسال دستگاه جهت تعمیر :

1- در حفظ برگه پذیرش نهایت دقت را به عمل آورید زیرا دستگاه به آورنده رسید تحویل داده خواهد شد.

2- پذیرش ، تحویل و مرجوعی دستگاه-قطعات میبایست به صورت حضوری انجام گردد - هزینه ها و خسارتهای احتمالی جهت ارسال توسط پیک/پست/شخص آورنده، به عهده مشتری می باشد.

3- قبل از پذیرش دستگاه از اطلاعات خود بک آپ بگیرید زیرا احتمال از بین رفتن اطلاعات و نرم افزارها حین تعمیر وجود دارد.اگر دستگاه دارای گارانتی باشد،ابطال خواهد شد. 

4- دستگاه های خاموش ، روی لوگو مانده ، آب خورده ، ضربه خورده ، بازشده (دستکاری شده) ممکن است حین تعمیر،  دچار اشکالات دیگر یا کاملا خاموش شوند که مسئولیت آن با مشتری میباشد.

5- قیمت قطعات و اجرت های اعلان شده با احتساب داغی میباشد لذا داغی در این مجموعه تحویل داده نمیشود.

6- مهلت تایید هزینه اعلان شده برای تعمیر و تحویل دستگاه آماده شده ، هفت روز میباشد چنانچه اقدامی از سمت مشتری انجام نگردد، امکان تغییر قیمت به نرخ روز، بروز صدمات فنی/فیزیکی یا مفقودی دستگاه وجود دارد و طی گذشت دو ماه دستگاه های بلاتکلیف امحا میگردند.

7- دستگاه ها بعد از تعمیر تست کامل میشوند. در صورت مشاهده ایرادهای اظهار نشده مشتری و رفع آن، هماهنگی های لازم انجام میگردد.

8- قطعات تعویض شده یا تعمیر شده به مدت هفت روز دارای مهلت تست و مرجوعی* میباشد. *( خرابی مجدد اگر با استفاده نادرست،صدمات فیزیکی و دستکاری مشتری رخ دهد شامل مهلت مرجوعی نمیباشد)

9- تعمیرات تا مبلغ 500.000 تومان بدون هماهنگی با مشتری انجام میگردد.درصورت انصراف مشتری از تعمیر، اگر دستگاه در وضعیت عیب یابی اولیه باشد مبلغ 50.000 تومان و اگر در حال تعمیر باشد مبلغ 150.000 تومان جهت عیب یابی یا اجرت باز و بست از مشتری دریافت میگردد.پس از اتمام تعمیر امکان انصراف وجود ندارد.

نظرات
    برگشت به بالا